Історія

Історія нашого бізнесу розпочалася 7 липня 1998 року, коли новостворене підприємство ЗАТ «Медодар» пройшло первісну реєстрацію. Оскільки стан галузі 1998 року підштовхував до визначення пріоритетності саме в переробці та фасуванні меду з подальшою реалізацією, то основні зусилля були направлені на відкриття власної потужності з переробки.

І вже у серпні 1998 року, за ініціативи фінансово-промислової компанії «Дека», було відкрито першу чергу виробництва з переробки продуктів бджільництва – цех переробки та фасування меду в скляну тару (ємністю 130, 300 і 495 гр. та потужністю до 40 т. на місяць).

Впродовж шести років плідної праці підприємство активно розвивалося. Було налагоджено закупівлю продукції бджільництва у бджолярів з усіх терен України, цех виробництва стрімко набирав обертів у напрямку переробки та фасування меду, і поступово асортимент було розширено до 40 видів продукції, у тому числі, медових сумішей з горіхами. Консультаційний супровід виробництва забезпечувало державне підприємство «Київбджолопром». Збут готової продукції на той час здійснювався через ексклюзивного торгового агента - торговий дім «Моравія».

У 2004 році у звязку із збільшенням обсягів виробництва ЗАТ «Медодар» було реорганізоване у ТОВ «Олександрівський». Після виходу на проектну потужність першої черги виробництва розпочалося будівництво основного цеху та оснащення його власним обладнанням, якому, на той момент, не було аналогів в Україні. Новітнє обладнання мало принципово нові, нетрадиційні рішення щодо розпушування меду, видалення пухирців повітря, вологи, що позитивно вплинуло на якість і кількість кінцевого продукту та його ціну.

Активна семирічна робота компанії не могла не принести належних результатів. Нарощені об'єми виробництва та накопичений досвід відкрили для компанії нові професійні горизонти. Настав час виходити на зарубіжні ринки і виникла необхідність в актуалізації назви компанії та торгової марки, наближених до західних стандартів. Тому на початку 2011 року компанія пройшла вражаючий і абсолютно радикальний ребрендинг, який мав за мету збільшення лояльності споживачів до компанії, посилення унікальності бренду та залучення нових споживачів. Оновлена торгова марка «Медодар» впевнено заволоділа торговельними мережами як національного, так і локального рівнів, а інтернаціональна направленість «Sun Bee Ukraine» дозволила налагодити експортні зв’язки із країнами СНД та ЄС.


© 2014 SunBee All Rights Reserved.